Zombies: The Re-Animated Series
Re-Senior Year; I Scream Zoda
Zed, Addison and the Seabrook crew get to redo their senior year together; Zed creates a new drink called zoda that transforms the entire school into zoda-obsessed zombies.
Rage Against the Vending Machine; Young, Wild and Free Period
Eliza and Bucky compete to see whose vending machine is better; Zed and Addison use their free period to help the stressed-out Aspen learn to let loose.
When Willa's favorite boots go missing, she teams up with Lost 'n Found Detective Bree to track them down. Zed and Addison's clones turn on them and try to steal their lives.
Wynter & A-spen start a band! But can they reconcile their differing musical visions? Willa and Bucky put Wyatt through an 'alpha-dog-bootcamp' to help him win over Eliza.
Bucky turns the school into a Bucky-themed dystopia. When Bonzo discovers mysterious blueprints in the diner, he becomes possessed by the desire to build a Spaghetti Waterfall!
Addison is determined to help Dae, the quirky new witch at school, feel welcome. Zed and little sister Zoey must team up to fight a monster hunter.