ZOMBIES
Disney Zombies
Welcome to Seabrook, a suburban town preoccupied with uniformity, traditions and pep rallies. That is until one groundbreaking semester when students from Zombietown integrate into Seabrook High School! As the human and zombie students struggle to coexist, a budding friendship between a cheerleader named Addison (Meg Donnelly) and a zombie named Zed (Milo Manheim) could unite their high school and community for good.