All of Us Are in the Gutter
S1, E9: Tommy is finally able to do the only thing he wants to do, art. With the help of Kate, he gets a job at an art studio. But when he thinks he's now able to separate himself from the "business" of his family, he learns that it won't happen. Nicky, who decided not to kill Kevin, wants to use Louie Downtown's cell phone and offers a partnership to the Donnellys but will only deal with Tommy.