Going Fur Gold Alpaca Pride
S1, E4: The Phillips family hope their four-legged friends win championship banners at Maryland’s Alpaca Pronk, while chicken champs Shari McCollough, Mark Webster, and Archie Ice compete for pecking order at the Dayton Fancy Feather Club Show in Ohio. And father-daughter duo Clayton and Allison O’Neal hope their well-groomed guinea pigs take home big prizes at the ACBA Specialty Show in Texas.