Venus Project: Climax An Idol-Filled Swimsuit Vacation! With Battles, Too!
S1, E5: Eriko heads to the beach to get her mind off of Miu's surprising announcement; after a chance encounter with some of the idols she defeated, Eriko regains her fighting spirit.