Venus Project: Climax
The Climax Begins!
Venus Project is the nation's greatest pop idol battle, and sporty, spirited Eriko has fought her way into the top eight; she is determined to win it all for the orphanage where she and her brother grew up.
And Now, I'm Here
Hara Eriko takes a look back on her childhood in the orphanage, and her early days at the production agency.
Ruka Sovagasky is singing to bring happiness and fortune back to her native country of Pooristan, but her beautiful voice comes at a great cost.
The semifinal battle between Eriko and Miu takes an unexpected twist when Eriko discovers Miu's secret.
Eriko heads to the beach to get her mind off of Miu's surprising announcement; after a chance encounter with some of the idols she defeated, Eriko regains her fighting spirit.