Eren the Southpaw
As high school reaches its midpoint, Koichi Asakura—who dreams of studying design at art school—has his plans shaken by explosive graffiti on a museum wall. The artist is Eren Yamagishi, a left-handed girl who buried her talent after a past incident. Drawn together by art, Koichi pursues design as Eren returns to painting, but fear, ambition, and old scars threaten their paths.
There's Something Beyond This, Y'know
Eren struggles with her past as she watches Koichi try to improve his skills by attending an art studio.
Koichi's world comes crashing down when he's hit with the harsh reality of working at an ad agency.
Welcome to Teamwork101. Dive into Kamiya's past, how Team Kamiya was formed, and the trouble that lies ahead.