And the Riverboat Runs Through It
S6, E12: As Max and Caroline’s road trip misadventures continue, their lack of money finds them stowing away and waitressing on a riverboat to New Orleans as Max tries to reach Randy in Texas. Back at the diner, Oleg and Sophie rake in big bucks when they sell pony rides with Chestnut. RuPaul guest stars as himself.