Nickelodeon's Unfiltered Avocado Toasted Piñatas!
S1, E3: Host Jay Pharoah introduces two mystery celebrities hiding behind 3D animated filters; Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green and Lex Lumpkin ask questions and gather clues to unveil the two special guests.