Nickelodeon's Unfiltered
Pizza in Your Game Face
Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green and Lex Lumpkin ask questions, gather clues, and play games to unveil two special guests.
Host Jay Pharoah introduces two mystery celebrities hiding behind 3D animated filters; Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green and Lex Lumpkin ask questions and gather clues to unveil the two special guests.
Host Jay Pharoah introduces two mystery celebrities hiding behind 3D animated filters; Darci Lynne Farmer, Gabrielle Nevaeh Green and Lex Lumpkin ask questions and gather clues to unveil the special guests.