Betrayal
S1, E7: After discovering the truth behind Wayward Pines, Ethan finds a bomb planted in his car, which makes him question people whom he thought he could trust. Meanwhile, Kate and Harold have a fertility consult meeting with Nurse Pam and Ben and Amy’s relationship heats up.