Black Market
S7, E4: The team investigates a murder linked to a counterfeit diamond operation, but an illness forces Jane to direct his colleagues from the office as he recuperates. Meanwhile, Abbott is concerned that transgressions in his past could harm is wife’s chance to obtain a prestigious job in Washington D.C.