Boom Phase
S1, E5: As the bluefin fishery reaches its mid-season peak, three centuries-old fishing strategies compete for dominance; Joe banks on instinct, Tyler uses science to gain the upper hand, and strongman Niko relies on legacy -- but nobody relies solely on luck.