Harpoon Hunters
Captains Joe and Tyler hit bluefin gold as struggling strongman Niko Chaprales changes tactics in hopes of living up to his famous father's legacy.
As the bluefin fishery reaches its mid-season peak, three centuries-old fishing strategies compete for dominance; Joe banks on instinct, Tyler uses science to gain the upper hand, and strongman Niko relies on legacy -- but nobody relies solely on luck.
With the advantage of spotter planes, veteran Tyler and young gun Joe battle for the most monster bluefin until Joe helps strongman Niko get back into contention; when Niko's zapper fails, Tyler steps in to save the day.