Aussie Lobster Men
Squizzy, skipper of Bold Contender, goes out early hoping to get the jump on the fleet and capitalize on the red-hot lobster price, which is at a season high.
Newcomer to the fleet, skipper Steve is pulling his first shot of the winter season; the Hursey's family restaurant's tanks are low on lobster stock.
Team Bold Contender is heading to the Pedra Branca, an area known for its monster waves; not many lobster-men hunt around Pedra Branca because the swell is too rough.