Born Into the Covenant: Who Am I Without Mormonism?
S1, E1: Lives are turned upside down when Sally and Lena, two married Mormon moms, meet at a party and fall in love; they navigate telling their husbands, families, and the church; other LGBTQ Mormons wrestle with the church's anti-gay doctrines.