Mormon No More
Two married Mormon moms fall in love and leave the faith; their powerful testimonies speak of shame, rejection, and ultimately hope.
Born Into the Covenant: Who Am I Without Mormonism?
Lives are turned upside down when Sally and Lena, two married Mormon moms, meet at a party and fall in love; they navigate telling their husbands, families, and the church; other LGBTQ Mormons wrestle with the church's anti-gay doctrines.
On a Mission: I Get the Rest of My Life to Live My Truth
Sally's ex-husband initiates a family meet-up for the first time in over two years; how Lena's former Mormon mission president reacted when she came out to him; moms and allies co-opt a Mormon symbol in support of LGBTQ people.
Tensions rise when Sally's extended family gathers for a reunion; with their moms in tow, Sally and Lena try on distinctly non-Mormon outfits for their upcoming wedding; a gay Mormon confronts his former therapist, who tried to change his sexuality.
As the upcoming nuptials approach, stress mounts, and Sally's cold feet intensify; a bisexual multi-racial ex-Mormon contends with bigotry; Sally's mom reveals a big surprise about her lifelong faith; finally, the wedding day arrives.