On a Mission: I Get the Rest of My Life to Live My Truth
S1, E2: Sally's ex-husband initiates a family meet-up for the first time in over two years; how Lena's former Mormon mission president reacted when she came out to him; moms and allies co-opt a Mormon symbol in support of LGBTQ people.