Brett's Dead
S3, E2: The cloud 9 employees hold a memorial service for their coworker Brett; Amy worries over Dina's anxiety; Jonah searches into Garrett's past; Mateo and Cheyenne convince Glenn that they were close with Brett to avoid work.