Broken Ties
S5, E3: During an off-world mission, Ronon (Jason Momoa) is ambushed and captured by his former friend, Tyre (Mark Dacascos), and turned over to the Wraith. As the team scrambles for leads to locate their friend, Ronon undergoes a torturous ordeal.