S4, E14: Can't Unring The Bell. Will's personal issues continue to interfere with his relationship with Natalie and his life at the hospital. Dr. Bekker tries to mend things with Dr. Rhodes. Goodwin questions Maggie's life-threatening decision and Dr. Charles tries to lend a hand to the daughter of a new friend.