Jane The Virgin Chapter Eighty-Two
S5, E1: Jane (Gina Rodriguez) makes a shocking discovery and looks to Rafael (Justin Baldoni) for answers but is confused by his decision to put everything he and Jane have on hold. Meanwhile, Petra (Yael Grobglas) is trying to secure a future with the hope of it being with JR (guest star Rosario Dawson), but her past might jeopardize everything. Jaime Camil, Andrea Navedo and Ivonne Coll also star.