Christmas Eve
S3, E7: Trying to prove how wild she can be, Amy turns a boring Christmas Eve at Cloud 9 into a holiday adventure; Jonah and Garrett's roommate issues boil over; Glenn tries to prove to Mateo that Christmas is better than fine.