Crepe Grand Prix
S16, E2: The chefs are challenged to create 10 savoury crepes. The winning team heads to Santa Barbara to dine on a yacht, and the losers handle a fish delivery. VIP guests include actress Noureen De Wulf and actor Dash Mihok.