Explorers: Adventures of the Century Dare to Soar: Flying with Condors
S4, E5: After seeing the magnificent Andean condor ride thermal winds from the sea to the peaks of the Andes, paragliders Hernán Pitocco and Horacio Llorens try to follow the birds on their ascent.