Good Witch Day After Day
S3, E3: When two guests arrive at Grey House and are immediately at odds, Cassie uses her magic to ensure that until the two guests realize they belong together, every day in Middleton will be just like the one before it: Sam tries to plan the perfect date for Cassie, but various nuisances keep getting in the way. Abigail continues getting the same delivery over and over, until she recognize the value she provides the community.