The 6000 Lb Diaries With Dr. Now Destinee & Dynastiee - Part 2
S1, E3: Destinee and Dynastiee continue their weight loss journey, but, after only one of them qualifies for surgery, the thought of moving ahead without the other is too much. They decide to do it together or not at all, knowing if one fails they both fail.