The 6000 lb Diaries with Dr. Now
Chelsey
Chelsey's ready to leave her unhealthy home; she must prove she's ready to commit to the steps.
Identical twins, Destinee and Dynastiee are both determined to get healthy and lose weight.
Destinee and Dynastiee continue their weight loss journey, but after only one of them qualifies for surgery, the thought of moving ahead without the other is too much; they decide to do it together or not at all, knowing if one fails they both fail.
After the deaths in his family, Caleb's struggle with his weight has gotten even worse; at only 20, he's already hit the 800lb mark; Caleb knows his health is reaching a breaking point unless he can get Dr. Now's help before it's too late.