Do You Remember the First Time?
S6, E7: When the past comes back to haunt her, Elena is forced to face her problems head on. After a night out at the annual Whitmore Medical Center Fundraiser, Jo (recurring guest star Jodi Lyn O’Keefe) opens up to Alaric about her own tragic past. Meanwhile, Stefan, Matt and Enzo resort to extreme measures when Tripp (recurring guest star Colin Ferguson) withholds information about his vampire-killing operation, and when Sheriff Forbes (recurring guest star Marguerite MacIntyre) gets caught in the middle of a dangerous plan, Caroline is in a race against the clock. Elsewhere, Tyler and Liv (recurring guest star Penelope Mitchell) grow closer, and Damon stumbles upon a startling clue that renews his hope.