Pandora Don't Think Twice, It's All Right
S2, E2: Jax, Xander, Ralen and Matta track Tierney and Jax's mother to a remote planet with a mysterious secret, only to come into the crosshairs of the planet's strange religious cult, who will stop at nothing to maintain their sinister order.