Bakugan: Evolutions Drago Returns!; The Bakugan of Junk Island
S3, E1: After spending time healing in Vestoria, Drago makes his heroic return to Dan and the Awesome Brawlers. Missing their Bakugan, the Awesome Brawlers decide to head into the maze to visit their healing partners. Something goes wrong with the mobile gate, and the Awesome Brawlers find themselves facing off with some strange new Bakugan.