Somewhere South Dumpling Dilemma
S1, E3: A trip to the Mississippi Delta and farther south reveals that not all dumplings are the same -- whether they're filled with minced meat, chopped vegetables or nothing at all, they are known to stretch ingredients as well as the imagination.