MasterChef Australia Elimination Challenge - Santiago Fernandez & Masterclass
S11, E54: Today's pressure test is set by Santiago Fernandez and it's a doozy! The stakes are high and the least impressive cook will be sent home. Plus, catch a MasterClass showing off delicious recipes.