Engaged and Confused
S1, E5: Nicole abandons Alan right before the pop-up. Kathleen's oven breaks before her guests arrive. Jeanette and Randi take a mini vacation. At Bocadillo Market, James and Jessica meet a PR manager for a photo shoot to boost their social media presence.