The Killer's Shopping List Episode 3
S1, E3: The neighborhood is plunged into chaos after a secret is revealed; an investigation points to a suspect in Bo-yeon's murder, but there is no evidence; Dae-sung follows a suspect and discovers a truth that leaves him cold.