The Killer's Shopping List
Ahn Dae Seong, his girlfriend Ah Hee and his mother Myung Sook find a dead body and take it upon themselves to solve the murder using a shopping list.
The neighborhood is plunged into chaos after a secret is revealed; an investigation points to a suspect in Bo-yeon's murder, but there is no evidence; Dae-sung follows a suspect and discovers a truth that leaves him cold.
With Five Thousand Won's alibi confirmed, Ji-woong begins to suspect Dae-sung; when Dae-sung's fingerprints are found at Kyung-ah's murder scene, he is immediately arrested; the true killer must be found to clear his name and protect MS Mart.
Yool runs into Five Thousand Won as she hurries off somewhere; as Dae-sung and Myung-sook begin looking for Yool, they grow suspicious of Chun-gyu's behavior; tension heightens between Veggie and Meat, and Veggie faces a crisis.