The Killer's Shopping List Episode 6
S1, E6: Another case of attempted murder puts the neighborhood in shock; Ji-woong still suspects Dae-sung, and someone even makes a false report on him; Dae-sung starts doubting everyone working at the mart; he finds out Yool is being abused.