Dokgo Rewind Episode 4
S1, E4: After Tae Jin's fight, Hyuk, Jong Il and Tae Jin declare a fight against Ki Cheon gangsters and train for weeks. Hyun Sun leaves Korea for a new life. Hyuk takes down the leader of Ki Cheon gangster and Jong Il, Tae Jin, Jae Wook and Bon Hwan beat the rest of the members in Ki Cheon high school. However, that night, Hyuk's twin brother is beaten up to death and his family gets destroyed. Hyuk prepares another revenge.