Dokgo Rewind
Kang Hyuk (EXO's Sehun) protects Kyu Soon from school bullies, forming a close friendship and hoping to shield Kyu Soon's sister, Kim Hyun Sun (Kang Mina). Tragedy strikes when Kyu Soon is mysteriously killed after an incident with the school bullies. Driven by grief and a desire for justice, Kang Hyuk must now navigate a dangerous path to avenge his friend and protect his remaining crew from those responsible for the brutal crime. This is a 2018 South Korean web drama series based on a popular webtoon and serves as a prequel to "Dokgo", directed by Choi Eun Jong.