A Criminal Affair Episode 5
S1, E5: Bing and Catherine hit a wall. The BEI accuses them of having manipulated former witnesses, Alexandre wants to plead guilty, and Bing is expelled from the investigation. Clearly, someone wants to put a spoke in their wheels, but who?