Evil in Cajun Country
S1, E5: The town of Alexandria, Louisiana is rocked when the body of Courtney Coco, 19, is found dumped 200 miles from home in Winnie, Texas. The case cools until a retired homicide detective, turned podcaster, discovers her killer hiding in plain sight.