Cold Case Files: Murder in the Bayou
A Trinity River Murder
The supposed great-niece of Marilyn Monroe, Krystal Jean Baker, 13, appears dead beneath a bridge.
In 1991 Curtis Smith vanishes; years later, a body surfaces and Smith's murder case reignites.