Monster in Bayou Pigeon
S1, E6: In 1991 Curtis "Cochise" Smith, 29, heads out for diapers in Plaquemine, Louisiana and vanishes. Twenty-five-years later, a body surfaces in the bayou and Cochise's murder case reignites. A local with a long rap sheet becomes the prime suspect.