Life and Death Row Execution
S1, E1: This acclaimed true crime documentary series looking at the capital punishment system focusses on two of the youngest men on death row in Texas, where execution day has arrived. One victim reflects on her kidnapping ordeal by murderer Richard Cobb while battling a desire to forgive him. Elsewhere, the mother of cop killer Anthony Haynes fights to use the final 72 hours to halt her son's execution.