Life and Death Row
This acclaimed true crime documentary series tells the story of capital punishment through the eyes of people whose lives are shaped by it. With unprecedented access inside prison walls, it discovers what it's like to live with the threat of the death chamber, as well as hearing from victims and the families of those on death row. Some are praying for execution, some hoping for a reprieve.