Secrets Declassified with David Duchovny Extreme Missions
S1, E3: When is Mission: Impossible more than just a movie? From the gaspingly record-shattering depths submarine divers have plunged to tap a secret Soviet communication line to the Special Ops team of suicidal soldiers sent to hand-deploy A-bombs in enemy territory, newly uncensored evidence will reveal the lengths that the few and the elite have gone to within the most hostile lands, all in the name of completing the mission.