Secrets Declassified With David Duchovny
Explores and reveals newly available evidence about declassified government activities throughout history.
From the depths submarine divers have plunged to tap a secret Soviet communication line to the Special Ops team of suicidal soldiers sent to hand-deploy A-bombs in enemy territory, when is "Mission: Impossible" more than just a movie?