Hate Is Safer Than Love
S5, E17: Lucas is crushed by devastating news. Brooke's baby undergoes emergency surgery. Haley wrestles with her decision to record a new album. Skills and Nathan, in an effort to salvage the Raven's season, employ a risky game plan, and Lucas stuns Peyton with a shocking truth.