He Was Only Twelve, Pt. 1
S8, E21: Tragedy strikes when James, who is traveling with Charles, Albert and Mr. Edwards to Sleepy Eye--is shot during a brutal bank robbery. When James slips into a coma, Charles goes with Mr. Edwards and Albert to track down the criminals and bring them to justice.