Hermann Goering
S1, E4: The drug addicted dilettante who created the Luftwaffe, Hermann Goering was at Hitler's side from the ill-fated Beer Hall putsch of 1923 until the estrangement between the two in April 1945 when Hitler ordered Goering's arrest.